perjantai 29. maaliskuuta 2013

Meillä oli viime viikonloppuna Hipulla ja Laralla kisat. Hippu on tämä vunna jo yhdet kisat kisanneet ja Lara ei ollut vielä. Laran kanssa reenaaminen on ollut omaharjoitteista ja Hipun kanssa ollaan käyty kovasti reeneissä koska Hipun kanssa meillä on mennyt aikas kehnosti. No Hippu oli sitten ensimmäisenä vuorossa koska, on vielä ykkösissä. ensimmäinen agirata näytti helpolta ja aikaa oli 47 sekuntia. No hippu aloitti radan Lujalla vaihdilla ja alku radasta menikin hyvin, mutta sitten puomilla neiti meni niin lujaa että kontaktista saatiin vitonen. Ja siitähän alko meidän radan virheiden kerääminen. OOn kuitenkin tyttöön tyytyväinen koska saatiin tulos. 20 virhepistettä, mutta oltiin 11 ja Hipun luokassa oli jokusen alle 20 kisaavaa koirakkoa.




Hypärirata meni sitten paljon paremmin ja olin tyytyväinen Hippuun saatiin Nolla ja oltiin toisia :) Laitan videon  meidän radasta. En ymmärrä miks videossa tuomari nostaa kätensä, mutta silti saatiin nolla <3 Nyt vaan aletaan metsästään muitakin nollia.Oon tosi tyytyväinen Hipun ratopihin, koska huomasin että neiti alkoi irtoon musta ja meidän yhteistyö on alkanut sujumaan koko ajan paremmin eli reeniä, reeniä vaan paljon lisää <3 Odotan tosta koirasta vielä paljon <3

 


Laran Vuoro tuli kanssa vihdoista viimein ja meillä oli ekana hypärin vuoro. Hypäreiltähän me ollaan saatu neidin kanssa jo muutaman kerran nolla, mutta nyt se nolla tuli ja oltiin ainoot jotka sen teki ja oltiin siis ykkösiä <3 Vitsi olin niin iloinen, vaikka jännitin miten meillä menee kun Laran kanssa ei olla hetkeen kisattu ja osaanko enää ohjata tuota koiraa. Lara on hirveesti kehittynyt viime vuoteen nähden kepeissä ja ne meillä meni niin hyvin. Oon tyytyväinen kun lara osaa hakea kepeillä aivan täysin itse ja oikein <3 No agirata meil meni kanssa ihan hyvin mut Lara ei mennyt sit putkeen vaan meni ohi ja toisella kerralle meni ratahenkillöä katsomaan joten kymppi tuli siitä ja oltiin viidensiä, mutta tästäkin radasta olin laralla tosi iloine, koska laralla ja mulla on keinu ollut tosi paha ja nyt lara meni sen niin hienosti, että olin itse ihan yllättynyt. No ei muuta kun lisää vaan reenaamaan ja kisoihin. Mut viikonlopusta sen verran vielä, että koirat sekä ohjaaja on hirvesästi kehittynyt. Ehkäpä johtuu, siitä että ollaan hipun kanssa käyty ohjautekniikkakurssillä mistä ollaan hirveesti saatu vinkkejä ja opittu ja näitä olen ehkä siitänyt myös laraan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti